Tema: Re: mikrotik pagalbos
Autorius: Laboras
Data: 2012-03-27 22:12:47
"aur1ma5" <aurimasdr@gmail.com> wrote in message news:jkshqn$pud$1@trimpas.omnitel.net...
> Dabar dar vienas klausimas, pas mane yra:
>
> Interneto antena -> MikroTik router'iukas -> Swich'as
> Atjungiu kabeli tarp Mikrotik'o ir swich'o, prisijungiu prie MikroTik'o is
> "isores' ir ten matau ta pati vaizda, varineja kazkas po tuos puslapius,
> kame cia saknys???
>
> Antena turi isorini IP joje pakurtas DMZ i MikroTik'a

Kazka cia vel buri. Gal antena sukonfiginta kaip bridzas?
Nesitiki, kad aukstesniame routeryje butu dmz i tavo natinincio mikrotiko ip'a.
Dabar del varinejimo, tai vertetu tau atidziau pasiziureti, kas ten per paketai (paketai nelygu 'puslapiams'), is kur ateinantys, ar aktyvios sesijos. Nesvarbu, kad vidu atjungi, is isores gali buti daug pareinanciu paketu. Bet trafikas ant isorinio mikrotiko interfeiso jau neturi but didelis.
O gal mikrotikas su wifi adapteriu, tai per ji vidiniai dar lauziasi..:)