Tema: Re: mikrotik pagalbos
Autorius: Laboras
Data: 2012-03-27 09:52:58
Per kur tu "blokuoji 80 porta"?
Nes is prisegtu matosi, tik kad per proxy atskiriems vidiniams ip blokuoji com url'us...
Tai ties paskutiniu kreipiniu i bangbros.com ir stovi deny.
Logu manau nekaupi ir niekuo neparsini, ziuri realtime, antraip nebutu sito klausimo. As realtime ziureciau i ip-firewall-connections arba apskritai vidiniu portu torch'a. Ten galima kaip nori pasifiltruot, o dazniausiai is karto matosi.