Tema: Re: Facebook blokavimas per routeri
Autorius: FurFur
Data: 2012-02-11 03:39:35
o dar geriau elementarus "pamatysiu tai bus atmieruoti 9 akeciai ant
tamistos subines" ir viskas... nereikia tik cia "vaikai nemushami".. su
protu kai nusizengia galima

"lllll"  wrote in message news:jh0o8s$vsk$1@trimpas.omnitel.net...

O man mintis - gal elementariausiai per hosts failą užblokuot tuos adresus
ir accountą be teisių keitimui?

lllll

"neklausiu"  wrote in message news:jguqe2$ke3$1@trimpas.omnitel.net...

jei neiseis per routeri gal kokia netnanny (mokama) padetu arba kazkas is
nemokamu
http://www.pcadvisor.co.uk/features/security/3286114/the-five-best-free-parental-control-programs/