Tema: Re: Facebook blokavimas per routeri
Autorius: Virginijus Pečiulis
Data: 2012-02-09 00:22:28
Kai dadėjau static.ak.fbcdn.net tai Mozila ir Chrome "užlinko".
Problema tame, kad *.facebook.com ir  *.fbcdn.net su žvaigždutėmis ne
priima, teko rašyti facebook.com ir  fbcdn.net ir t.t.
Darbas padarytas. Dėkingas už pamastymus. Rezultatą pridedu.

P.S. Gal būt ir žiaurus mano poelgis vaikų atžvilgiu, bet manau, kad kitaip
nepriversiu mastyti....