Tema: Re: Switch + AP
Autorius: Night
Data: 2012-01-30 14:56:39
Jo, tamsta turbut teisus. O tai galima man paaiskinti paprastai ukiskai - kuo skirsis "DHCP Forwarder"
nuo "DHCP disabled"? Kaip suprantu, jei DHCP bus disabled, tai IP adreso request'us vis tiek praleis ir
pagrindinis routeris gales suteikti IP irenginiams, esantiesm uz antrinio routerio? O forwarder tada kam
naudotinas?