Tema: Re: Switch + AP
Autorius: Didzkis
Data: 2012-01-25 08:45:42
normalūs routeriukai, turi opcijas kad dirbtų ne kaip gateway, o kaip paprastas switch.

disablini WAN portą ir pažymi varnele kad priskirti jį prie switch.
DHCP nustatai forward mode, ir jei reikia nurodai savo dhcp serverio IP.

viskas. turi 5portų switch su AP.

čia pvz tokio senuko WRT54GL. tiesa bbž ar standartinis softas tą turi, bet DDWRT turi 100%