Tema: Re: Cisco CCNA, nuo ko pradeti ?
Autorius: Dovydas
Data: 2012-01-11 11:41:35
cisco press yra knygos ccna pasiruosimui, pas mane papke vadinasi
cisco_press_ccna_640-802 , nepamenu ar viesai platinamos ar kaip, bet gaut
nesudetinga. siaip yra ir kitu autoriu, pvz Sybex.CCNA Fast Pass 3E - Todd
Lammle (Nov. 2007).pdf
pasivartysi ir matysi kas tau patogiau. dar yra lambert ar kaip ten jis
video irasyta su paskaitom, pasakoja jis ten ir skaidres rodo. as tai
skaitydavau cisco knyga ir paskui dar video pasiziuredavau, kad isitvirtint
:)

beje, mokiausi mokiausi, bet egzo taip ir nenuejau laikyt, nes nu nereikia
man jo irgi darbe, tai kazkaip ir neprisiruosiau :)
siaip jei eisi laikyt, tai gerai prasispresk quizus is cisco knygos, nes kas
laike, tai sake ten labai panasus, o jei nori per daug nesimokes issilaikyt,
tai parsisiust ccna passthough ar kazkaip ten :))

sekmes!