Tema: Re: Cisco CCNA, nuo ko pradeti ?
Autorius: Robertas
Data: 2012-01-11 08:28:50
Sveikas, jei turi pinigu ir gyveni Kaune, rekomenduoju kursus KTU Cisco
akademijoje. Jei nori ruostis pats, siulau is torrentu atsisiusti cbt
nuggets ccna mokojaja programa, ten po kekvienos video pamokos buna
testukai arba flashiniai testai ala ios console ir tt. Geriausia vieta
rinktis tokioms pamokoms yra www.demonoid.me, pasearchink cbt, train
signal, dar kazkokiu yra, bet jau nepamenu :) pagal cbt ismes labai daug
ir atsirinksi ko reikia.