Tema: Re: Lietuviškos terminijos kurpimo ypatumai
Autorius: ALORA
Data: 2011-09-10 08:12:51
aš jiems rašiau kelis kartus su pasiūlymais, bet niekada negavau atsakymo. Manau, kad atsižvelgę į vartotojų nuomonę galėtų daug
dalykų pagerinti. kaip ir kad tavo nurodytas antrasis kompozicijos paaiškinimas - smulkus estetinis pakeitimas, o reikšmė kita ir be
kabliukų :)

Pvz., LST http://www.lsd.lt/typo_new/index.php?id=159 visada reaguoja į pastabas ir netgi žada pasitaisyti (netikrinau, ar pasitaisė
ir kalba buvo tik apie rašybos klaidas - prieš standartus nepapūsi :) Bet labiausiai geranoriškai reaguoja Lietuvių kalbos komisija,
išskyrus terminologijos pakomisę, tie į kalbas nesileidžia :)