Tema: Re: Rekomenduokit 750W maitbloki
Autorius: accu
Data: 2018-07-05 00:57:25
On 2018.07.04 23:56, cD-r0m wrote:
> Bet va Dell'as surinko balta pc su 1060 ir i7-8700 ir 460W PSU. Ir px,
> veikia ir kiaušinienės neiškepa :) Nėr kaip pamatuot man jo, bet
> reviewsai sako, kad dar rezervo lieka. Dabar gi daug kas nebekiša 4 HDD
> ir ODD, kurie šiaip irgi nemažai lupdavo..

Palyginimui po akim juodas PC (Q9550/GTX960/4xDIMM/1xSSD) ir 360W PSU.

Na ir žiūrim ką turim iš rozetės (High Accuracy Power Meter, PM80):
Idle ~75W
WoT enCore ~250W
OCCT+Furmark ~350W (čia PSU ventiliatorius jau duoda apie save žinot).

Aišku OCCT+Furmark nežaidžiama kasdien, įprastam vartojime užtenka esamo
PSU.
P.S. Zalman ZM360B-APS (FSP OEM)

Taip kad kaskart reik žiūrėt ant kiek kinietiški tie vatai, ar 500W už
15€ ar kažkas padoriau. Dell'e (jei nenusipigino) gal koks Delta Gold'as
stovi.

--
accu