Tema: Re: Dar vienas routeris - reikia paprasto :)
Autorius: niekas
Data: 2018-05-22 10:01:17
2018-05-22 09:54, Lawrence Jamieson rašė:

> Iš kur jį man paimti? Kazkas duoda pasibandymams? :)

> Čia tai nieko netrūksta. Bet tai tame jų demo nieko panašaus nerodė.

Aiškinu- mikrotiko demo tu sedi jau enterpraiz routerio viduje.. Va tokio:

https://mikrotik.com/product/CCR1036-8G-2Splus

Ta puikiai gali pažėti tam pačiam demo..

Jis tikrai ne SOHO ir išvis neturi WiFijaus... Todėl tai ko neturi, tas
ir nerodoma RouterOSe defoltu..

O mes čia visą laiką ir bandom paaiškinti, kad mikrotikas labai nemažai
pasistumėjo ir home useriams skirtų routerių rinkoje...