Tema: Re: Dar vienas routeris - reikia paprasto :)
Autorius: fenix
Data: 2018-05-19 21:11:59
2018.05.19 20:40, Teisybes Dele rašė:

> Edimax 30+ metų rinkoje,
> Netis, Tenda - "brandai" kurie turbut nieko nera gyvenime pagamine.

ciulpia visi tie edimaxai taip pat kaip ir tendos ir pan. is pigiaku
routeriu/switchu pasirenki 2-5 brendus, kuriuos visada perki, tada
tokiu, kurie pradeda gesti nebeperki. taip as atmeciau dxja shudu, tai
realiai liko tplink, dlink ir asus kuriuos dar dar pakenciu, kai uzpisa
- statau mikrotik. kitiems gali skirtis, ymmv.