Tema: Re: Q: ps4 pirkimas
Autorius: one
Data: 2018-05-29 09:11:55
papasakok apie vga kainą????
ps4 tai imsiu slimą su 1 TB ir GT sport. Kainuos 305€. Žaidimų mačiau
yra 100 nemokamų - užteks tikrai. Jungsiu prie bendro vienintelio FHD
TV, kuriam 10 metų. Naujo nepirksiu, kol nesuges.

Iš vaiko kambario aš padariau sporto salę - kopimo sienelė, lygiagretės,
skersinis ir t.t. - draugai ateina specialiai kaip į pramogų kambarį.