Tema: Re: Q: ps4 pirkimas
Autorius: Arnoldas
Data: 2018-05-29 08:59:09
Nepatinka ir man, kaip per mano pc kala, dar +vga perdegė, dabar su
laikina ant low sėdi, pirksiu vistiek vga, bet blia vga kaina ir ps4 kaina.

aš dar turiu planą, jeigu bus  ok., tai vasaros eigoje dalį savo
kambario padaryti ale žaidimo zona. T.y. pastatyti dvisėdį fotelį, Tv ir
ps4. Tam kambaryje mano darbo stalas ir ps4 zona. Prie bendro tv nenoriu
jungti, be to yra galimybės atskiram kambaryje.
Tada bus lengva kontroliuoti ir pats kokį priešą pašaudysiu. Nes nuo to
nepabėgsi.

Duok žinoti jei nupirksi konsolę. :)