Tema: Re: Labai gero routerio
Autorius: fenix
Data: 2018-03-30 18:38:03
2018.03.30 18:21, niekas rašė:

> Tik noriu atkreipt demesi- nesvarbu kad ne laitas ac turi 3chainus
>  o laitas tik 2... Bet laito zymiai silpnesnis wifijaus lygis. AC
>  ne laito- nors nelabai legalu, bet beveik wata gali isspausti
>  :)
> P.S. dirbu tokioj vietoj, kur visiskai nusibodus lakstyti pas
>  klientus del visokiu SOHO routeriu, pradejom statyti tik
>  mikrotikus... 99% is ju ac laitai-price perfomance puikus.. Aisku
>  ir visus kitus siulom...
> Tai atsakingai galiu pareksti, kad del mikrotiko smigimo turbut
>  nebuvo NEI vieno kliento nusiskundimo... O pastatem ju jau
> [...]

na as simtais tikrai nesu states, bet jau isivaizduoju kas per istaiga
ir netgi zinau konkreciai

> Dar- yra dabar tas naujas AC ver 2... Tai ten situacija idomi-
>  wifi dalis zymiai silpnesne- kaip ac laito  (2chainai ir
>  galingumas mazesnis), bet procas netgi pilnaverti ne lite AC deda
>  i vieta...

panasu ten naujas normalus arm'as, cia jeigu wifi kaip salutinis
poreikis, o reikia tradicinio routingo su kruva visokiu rullsu, quos ir
kitu mandru zodziu

> Taigi reik apsisprest- jei wifi "galingumas" turi reiksmes tai
>  imciau tik hapAC.. Bet jei galingumo reik tarkim "standartiniam
>  butui ar namui" tai ir naujas AC ver 2 visai idomus...

nu niekaip nepakeliu daugiau 10-12% cpu saviskio ac lite. tik 1 chaino
truksta, daugiau ten viskas labai gerai