Tema: Re: Labai gero routerio
Autorius: niekas
Data: 2018-03-30 18:21:18
fenix <kazkoks@kazkaip.com> Wrote in message:
> 2018.03.30 15:31, Rimas ra??:

> pas mane ac lite - 0 problemu per pusmeti asmeninio vartojimo, gal tik
> biski pramazinau, kad 1x chainas aktualiausiam wifi ruoze, o kiek kitur
> staciau, tai pamirsta kad yra toks daliktas kaip routeris, tik kai
> konfiguruot reikia vienintele problema, kad slaptazodi reikia prisimint,
> nes niekas niekad nenaudojo.

Tik noriu atkreipt demesi- nesvarbu kad ne laitas ac turi 3chainus
 o laitas tik 2... Bet laito zymiai silpnesnis wifijaus lygis. AC
 ne laito- nors nelabai legalu, bet beveik wata gali isspausti
 :)
P.S. dirbu tokioj vietoj, kur visiskai nusibodus lakstyti pas
 klientus del visokiu SOHO routeriu, pradejom statyti tik
 mikrotikus... 99% is ju ac laitai-price perfomance puikus.. Aisku
 ir visus kitus siulom...
Tai atsakingai galiu pareksti, kad del mikrotiko smigimo turbut
 nebuvo NEI vieno kliento nusiskundimo... O pastatem ju jau
 simtais...

Dar- yra dabar tas naujas AC ver 2... Tai ten situacija idomi-
 wifi dalis zymiai silpnesne- kaip ac laito  (2chainai ir
 galingumas mazesnis), bet procas netgi pilnaverti ne lite AC deda
 i vieta...
Taigi reik apsisprest- jei wifi "galingumas" turi reiksmes tai
 imciau tik hapAC.. Bet jei galingumo reik tarkim "standartiniam
 butui ar namui" tai ir naujas AC ver 2 visai idomus...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/