Tema: Re: Dėl PC komplektacijos
Autorius: Spyglys
Data: 2017-12-29 15:23:21
Ačiū visiems už pamastymus.
Tikrai imsiu 16GB ramo (kaip aprašyta reikalavimuose:
https://goo.gl/bmdHTU).
Dėl korpuso, tai kiek šnekėjau sako svarbu, kad jame viskas padoriai
aušintusi, būtų patogu įdėt/išimt dalis, o šiaip tai jis po stalu stovi
ir dulkes renka. Tai nelabai matau poreikio pirkti kažkokį prabangų.
Dėl karlsono tai neišeina kitaip. Šitas CPU kažkodėl eina be OEM
karlsono. Be to, esu pastebėjęs, kad kilmingesni karlsonai veikia
tyliau, gal efektyviau vėsina tai 50 Eur manau teisinga investicija.
Dėl vaizdo plokštės, tai kompiuteristas sakė griežtai laikytis softo
kūrėjo rekomendacijų, nedėti visokiu geiminių TI ir pan, nes softas
nemoka naudoti visų optimizacijų, reikia tik skačiavimo jėgos, o quadro
tai daro labai labai greitai.
Dėl SSD, turėčiau tilpti į 512GB. Nors softas sunkiasvoris ir diską
suėda greitai. Jei kas turiu visai gerą ir nedaug naudotą 1TB WD
paprastą diską, tai reikėtų pasijugti ir ten laikyti visą šlamšto
archyvą. Turiu dar nemenkai padrožtą kažkokį Crucial 512 GB laptopinį
SSD, gal irgi būtų neprošal pasijungti nors jis dirbęs nemenkai valandų
ir juo jau nelabai pasitikiu.
O dėl pagrindinės plokštės čia man tamsus miškas. Mažai žinau apie
visokius čipsetus. Gigabyte todėl, kad tokią prieš tai turėjau, tai
nežinau - dirbo viskas ir tiek. Vėlgi kompiuteristas sakė neieškot
sliekų kur jų nėr, viskas gerai su ta plokšte ir čipsetas geras.
Tai tiek. Liko duoti dobro ir patvirtint užsakymą.