Tema: Re: Dėl PC komplektacijos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-24 14:09:29
Yra ką tobulinti, tikrai yra, bet dabar nėra laiko į tai smarkiai
gilintis. Bet labai jau pjauna akis beprasmiškas pinigų leidimas
kuleriui. Geriau jau permesti dalį jų ant geresnio hibridinio PSU. RAM
reikia imti 2x8GB, nes 2x4GB paskui galėsi išmesti į šiukšlių dėžę,
niekam jų nereikės. Faktiškai, tai RAM lizdų kamštukai :)

Na, ir aš asmeniškai nelabai mėgstu Gigabyto motinas. Statyčiau ASUS,
bet dėl šito gali būti įvairių nuomonių, tad IMHO.

Ir korpusas kažkoks įtartinai neprabangus tokiam aparatui, gal geriau
iki kokio Fractal Design Define R5 pakelt?