Tema: Re: Ar verta įsigyti 5 GHz WiFi adapterį?
Autorius: kef
Data: 2017-11-22 15:21:31
Tai todel ir uzkisa kad naudoja kreivus kanalus, kaip kad tamstos channel=2.
I visa 2,4GHz diapazona be persiklojimu telpa tik du 40MHz plocio kanalai,
keturi 20MHz. Kad vienas kitam netrukdytu pirmas 40MHz turi dirbti ant ch=1
(+cochannel 5), antras ch=9 (+13). Jei po 20MHz tai ch=1, 5, 9, 13. Daug
maziau trukdziu kai 5 AP veikia ant lygiai to pacio daznio (channel) nei 3
ant dalinai persiklojanciu. Persiklojantys kanalai must die, bet kur ten kas
padarys tvarka, kiekvienas galvoja kad jo skaiciukas laimingesnis. Belieka
imti wifi analizatoriu ir rinktis maziausiai uzsikta vieta.

"Sniegas"  wrote in message news:ov20je$dpm$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi pas mus gal 10 įrenginių kabo ant 2,4 GHz. Name 4 kompiuteriai,
plius mano MAG IPTV, plius dar keli telefonai. O 5 GHz dažnis tuščias,
tik mano Samsung televizorius ir mano Samsung A3 telefonas. O dar
kaimynų routeriai ant 2,4 GHz. Visi ir užkemša 2,4 GHz ruožą.