Tema: Re: Ar verta įsigyti 5 GHz WiFi adapterį?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-11-20 00:32:42
bandai pribaigt sniega su standartais? :)
jam ir taip sunku susirinkt klausima. Bronco bando isaiskint, tik matyt
ignoruojamas liko, nes ne ta kalba isdesto. o tu apie standartus issipletei.
patinka man veikejai, kai reik atspet ko nori klausejas ir  pamirsta atsakyt
kokia iranga ten prievartauja.
Kurmis