Tema:
Autorius: benamis
Data: 2017-10-31 22:51:16
Na nera jau ten taip viskas gerai su tais samsungais, bet netikiu tom
pasakom apie idealu gamintoja kurio irenginiai nestringa.

Pvz samsung tv pradedejo streikuoti rodant filmus per dlna. Trukcioja,
ismeta connection error ir panasiai. Youtube appsas prastokai veike taip
pat. Aisku kaip tycia viskas prasidejo daug maz iskart po garantinio
pabaigos:) reset'a padarius tv vel kaip naujas.

samsung plansetei priekaistu neturiu del veikimo, tik va ta smulkmena
del wifi pametimo retkarciais, bet reiks ismeginti wifi tinklu
pravalyma... gal pades