Tema: Re: WiFi, i? kurio galo knisti?
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-10-31 08:03:31
Huaway dabar perku, ir rekomenduoju visiems, nes irgi samsungai
 uzkniso su savo gedimais, ne vienas o visi 5 turimi ar tureti per
 garantini gedo ne maziau 3 kartus, po garantinio keliavo i
 savartyna iakyrus galaxi mega, kuri po garantijos remontavau 2
 kartus uz 160 ir 40 euru. Net mano pirmasis smartfonas hueway,
 dabar naudojamas 5 metu bernioko veikia be priekaistu. Taip pat
 dukros ir mano darbinis. Zmonos CAT 30 atrodo issimale usb
 lizdas, puse pakrovimo laidu nebekrauna, reiktu kada nest
 remontui, beto labai didelis stabdis, tad irgi nestebuklas.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks