Tema: Ats.: Ar galima įdiegti Android į laptopą?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-25 12:11:16
Visas kreivumas kreivose kitaicų rankose.

"Vytook's"  parašė naujienų news:osp7vv$e6q$1@trimpas.omnitel.net...

Tai dabar pats ir pasvarstyk kurioje vietoje kreivumas buvo ir daryk
TEISINGAS išvadas, o ne tokias, kad ne valina.
Pvz ant sūnaus CHUWI Hi10 Pro planšeteje jau iš parduotuvkes Win +
Android sukasi. Man tox įtarimas, kad kiniečiai garantuotai ne iš
flashiuko instaliavo. :)