Tema: Ats.: Ar galima įdiegti Android į laptopą?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-25 01:02:51
Tai aš tamstai aiškinu, kad ne iš HDD instalą paleidau, o iš USB pirštelio,
bet instaliavau tai į HDD. Ir šnipšt, nieko nesigavo. Gal manai rezultatas
būtų kitoks, jei instaliacinis failas būtų gulėjęs HDD?

"Bronco"  parašė naujienų news:oso6gh$mu8$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-10-24 22:52, Sniegas wrote:
> O kaip instaliavai? Aš paleidau tą instaliaciją ant nešiojamo iš USB
> pirštelio, diegiant pasakė, kad secure boot reikia išjungti. Išjungiau,
> įsidiegė, parašė, kad succesfull, reboot, ir tuo viskas baigėsi.
> Persikrauna, bet starto metu jokios lentelės neišmeta, kad pasirinkti
> kokią operacinę naudoti. O Windows buvo ikona Pheonix OS, paspaudžiau,
> pradėjo be galo juodą lentelę mėtyti. Tuo viskas ir baigėsi, išmečiau
> naxren.

Ir kam tau tas "USB pirštelis", kai tau reikia kompe dualbooto? Iškart
paleisk instalą į C, D ar kokį ten nori diską ir viskas. Patikrinta, veikia.

Vienu metu Yoga 900 net triple boot'ą turėjau, be win10 buvo cieli du
androidai - Remix OS ir Phoenix OS.