Tema: Re: USB3 plokste i sena motina
Autorius: MRT
Data: 2017-09-18 22:01:37
> Buvo laikas kai zaidziau situs zaidimus nes reikalas buvo, vis kas nors
> nugrybaudavo. Bedos uzsibaige su Win7. Man kompas ne tam, kad gaisciau
> marias laiko ieskodamas ir bandydamas visoki suda su viltimi, kad toj
> kruvoj pasitaikys kas nors geresnio. Prisireike USB3, pasidomejau ir su
> grupes pagalba radau sprendima. Beje ta pacia proga pameginau visokiu
> firminiu siai plokstei skirtu programeliu. Rezultatas, du trecdaliai is
> ju visikai neveikia, likes trecdalis nachren nereikalingas ir tik pora
> skirtu turbinimui pasirode veikiancios. Ju viekimo pasekme - sugaista
> [...]

Win7 - draiverius reikedavo susikist, dar ir kruva "unknown" suinstalint
Win10 - sukisi nuo Win7/Win8.1, o toliau jau gal updates duos sviezesni,
o jei ne - tai bent veiks senasis. Win10 gali but paslaugus ir
sukisti koki nors "compatible" USB'o draiveri, kuris veiks kaip USB2.0
Tarkim garsas veikia, bet garso settings'ai/programkes neaisku ar yra,
jei neinstaliavai viso Gigabyte siulomo Win8.1 "draiverio" (su softu).
Win10 knisa tuo, kad pakisa belenkoki draiveri vietoj to, kad paliktu
"unknown" ir neveikiancia dali.. tada turi "kazkaip" veikiancia dali.

Kas liecia "firminiu programeliu" - daugelis optional (ypac stacionare),
bet jos nera "draiveriai", t.y. instrukcijos OS kaip ta dalis veikia.