Tema: Re: USB3 plokste i sena motina
Autorius: siGis
Data: 2017-09-18 21:07:36
Buvo laikas kai zaidziau situs zaidimus nes reikalas buvo, vis kas nors
nugrybaudavo. Bedos uzsibaige su Win7. Man kompas ne tam, kad gaisciau
marias laiko ieskodamas ir bandydamas visoki suda su viltimi, kad toj
kruvoj pasitaikys kas nors geresnio. Prisireike USB3, pasidomejau ir su
grupes pagalba radau sprendima. Beje ta pacia proga pameginau visokiu
firminiu siai plokstei skirtu programeliu. Rezultatas, du trecdaliai is
ju visikai neveikia, likes trecdalis nachren nereikalingas ir tik pora
skirtu turbinimui pasirode veikiancios. Ju viekimo pasekme - sugaista
pora dienu grazinant sistema i normalia darbine busena.