Tema: Re: Klausimas: 7 kolon?l?s
Autorius: bezas
Data: 2017-09-12 08:28:36
O man centrine must. Nes visi action filmai taip keistai sukodinti
 Jog norint kazka girdet dialoguose reikia vos ne max viska
 atsukti o kai prasideda action tada gaudyt reikia pulteli jog
 pritildyti. Tai dabar centrine stipriai uzkelta jog girdetus
 dialogai ir efektai kaimynu negasdina.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/