Tema: Re: Klausimas: 7 kolonėlės
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-09-11 08:29:45
2017-09-09 19:42, Jonas Jonaitis rašė:
> Jei resyveris turi 7 išėjimus, negi reikia pirktri visas 7 kolonėlęs?
> Kaip realiai ir nebrangiai apsisukti? Gal užtenka 2+1(subuferis).

Receiveris pats pamato/sukonfigūruoji kokie jam garsiakalbiai pajungti
ir atitinkamai groja.

Realiai mano supratimu subas yra kone paskutinis dalykas ką pirkti, tik
priekines reikia pirkti normalias ir bus žemų daugiau, nei pakankamai.

Jei palaipsniui komplektuoti 7.1 sistemą, tai tokiais žingsniais:
1) 2 priekinės kolonkės (šitoms reikia netaupyti ir geras imti).
2) 2 galinės
3) centrinis garsiakalbis
4) subas
5) 2 šoninės.

Aš sustojau po antro žingsnio, nebejaučiu didelio poreikio centriniam
garsiakalbiui, nešnekant jau apie subą, o tuo labiau šonines.