Tema: Re: All-in- one kompas ofiso darbams?
Autorius: MRT
Data: 2017-07-17 10:24:14

> Na bet jūs įdomūs. Kontora išskyrė 800 eurų kompui. Tai čia visi iš
> kailio neriasi bandydami tos kontoros pinigus sutaupyti. IMO reikėtų
> žiūrėti ką optimalaus ofisui galima paimti, o ne bandyti surasi
> minimalią konfigūraciją, kuri dar bus gerai :)

Idomesni nei kontora, kuri babkes isskriria ne pagal rinkoje
esancius variantus, o is lempos?.. siaip net as sitoj temoj
nepateikiau visokiu ten celkatron lvl "minimali konf."

Pateiktas pvz Lenoviaus all-in-one uz 979 Eur.
Tam alternatyva - 23" monitorius (su "kolonkem")
ir koks NUC/Tiny kompas uz nugaros prisuktas.