Tema: Re: All-in- one kompas ofiso darbams?
Autorius: pa@pc.lt
Data: 2017-07-14 19:05:51
12'' ekranas ir buhalterija ? Klaviatūra be skaičių? Sx.. Nors per
projektorių galima būtų patogiai dirbti ant sienos, tik reiktų baltai
perdažyti ir paveikslus nukabinti :D
matau, kad mano pasirinkimui didelės kritikos nebuvo, ties tuo ir
apsistosim.
Gal kas gali pasiūlyti gera kaina su sąskaita?

"MRT"  parašė naujienų news:oka7ct$81t$1@trimpas.omnitel.net...

> Bandyčiau šitą
> http://www.skytech.lt/80ql002qmh-lenovo-ideatab-miix-70012isk-120-2160x1440-multitouch-ips-intel-core--p-296871.html
> su va šituo
> https://www.varle.lt/docking-stations/unitek-replikator-portow-do-notebooka-y-3704-juoda--1611099.html
> poros monitorių ir kitko prijungimui
> gautumėte dar labiau All-in one :) sprendimą
> buhalterė galėtų net stylusu rašyti atsisėdusi ant sofkutės

buhaltere, turi netapt buchaltere ant sofkutes aluti maukianti :)
ofisineje aplinkoje kartais geriau kazkas klasikinio nei mandravoto.