Tema: Re: Su sąlyga kad reikia kompo ...
Autorius: MRT
Data: 2017-07-19 22:41:27

> Kurį laiką buvo fokusų su AMD MoBo ir NVidia GPU bei atvirkšciai.
> Skaitysiu laisvalaikiu.

Jei ziuresi Intel'i, tai kol jis miegojo ant lauru
lyg ir sueidavo, tiek radeon'ai, tiek geforce'ai ..

> Tokių ir aš rasiu. Kol kas reiktų palyginti 3200 CL 166 vs 3000 CL 15.

Su dideliais dazniais - OC reikalai prasideda.
https://ark.intel.com/products/97144/
Memory types - DDR4-2133/2400

https://en.wikipedia.org/wiki/Ryzen
All models support
DDR4-2666 ×2 Single Rank,
DDR4-2400 ×2 Dual Rank,
DDR4-2133 ×4 Single Rank, or
DDR4-1866 ×4 Dual Rank.

Man sie patikdavo, kai ju kaina buvo gera:
http://www.skytech.lt/hx426c15fb8-ddr4-kingston-hyperx-fury-black-8gb-2666mhz-cl15-p-254154.html

http://www.kingston.com/datasheets/HX426C15FB_8.pdf

JEDEC/XMP TIMING PARAMETERS
• JEDEC/PnP: DDR4-2666 CL15-17-17 @1.2V
  DDR4-2400 CL14-16-16 @1.2V
  DDR4-2133 CL12-14-14 @1.2V
•XMP Profile #1: DDR4-2666 CL15-17-17 @1.2V

t.y. neblogas CL'as prie 2133/2400 ir prie 1.2V,
bet siuo metu ju kaina nebaisiai gera.

Ir jis Dual Rank (ryzen'ams Single butu geriau [?]):

HyperX HX426C15FB/8 is a 1G x 64-bit (8GB) DDR4-2666 CL15
SDRAM (Synchronous DRAM) 2Rx8, memory module, based on
sixteen 512M x 8-bit FBGA components per module.

> ir kaip gerai jis krioks.

> jep, bet artėja prie aušinimo skysčiu :)

Gal pradziai apsiribok kokia Syzes Ninze
Vis vien heatpipe'inio auseklio reiketu.

> neišliks DDR4.

Nemanyciau, kad per 3-4 metus prapuls.. primesk kiek DDR3 isgyveno.

> Dabartiniam ko gero 10+

Per ilgai sakyciau ant jo sedi, galima buvo ir anksciau upgrade'intis.