Tema: Re: Su sąlyga kad reikia kompo ...
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-07-19 13:08:25
2017-07-19 12:11, MRT rašė:

> Tai GTX1050 ir yra pigi.. ji bent jau ne 64bit ir panasi i GTX960.
> Aisku, gal cia kaina pagal skelbimus, tada gal ir OK tie 80..

Kurį laiką buvo fokusų su AMD MoBo ir NVidia GPU bei atvirkšciai.
Skaitysiu laisvalaikiu.

> Tai gal i kompa ir dek tiek, kiek buvo galima max,
> kai tas CL'as buvo 2.5 :) .. Gal net rasciau kur CL2 PC133 :)

Tokių ir aš rasiu. Kol kas reiktų palyginti 3200 CL 166 vs 3000 CL 15.

> As is celeronu niekaip ispesdavau ju deklaruoto TDP W.
> Tas TDP - kokiu ausintuvu reiketu ji aprupint..

ir kaip gerai jis krioks.

> Aisku koreliuoja su proco edamais W,
> bet tai nera tikslus "power consumption"

jep, bet artėja prie aušinimo skysčiu :)

> Bet sutik, kad ne taip  baisu keisti MB+CPU, jei RAM isliks DDR-4.

neišliks DDR4.

> Jei MB+CPU sakykim nauji atsieitu kokius 300Eur.. reikes - ir pasikeisi.
> Kai nieko naujo labai gero neatsiranda sekmingai prasedi
> su kokias i7-2*** ar pan., o kai susikaupia kazko
> reikalingo - ziurek jau ir ne tiek mazai metu buna prabege..

Dabartiniam ko gero 10+

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz