Tema: Re: Planšetė nesikrauna
Autorius: 70005
Data: 2017-05-12 22:00:14
"gg" <gg_trinti@inbox.lt> wrote in message
news:XnsA76AB57B0E4B2ggtrintiinboxlt@194.176.32.141...
> manau kad tai ne lizdo o baterijos krovimo kontrolerio beda ( ar
> softwarine ar hardwarine nezinau). Turiu
> irgi plansete kuri naudojant ir pastoviai uzkraunant veikia, bet palikus
> kokiam menesiui nenori krautis.
> Tenka atidaryti-"suzadinti" baterija ir vel viskas veikia.

UPDATE:
nunešiau vėl į taisyklą (gerataisykla.lt), paėmė patikrinti. Prašiau, kad
patikrintų iki kitos dienos, kol būsiu vietoj, tai kitą dieną paskambino.

Sakė, kad reikia testuoti ilgiau, bent savaitę, nes nesikrauna ir su mano
(t.y. planšetės originaliu) krovikliu, ir su kitu jų krovikliu. Bet kraunasi
prijungus kažkokiu specifiniu būdu maitblokį tiesiogiai (?).

Pasakiau, kad testuoti galima, bet mokėti krūvas pinigų nenusiteikęs, nes
manau, kad gedimai turi būti diagnozuoti iš karto tiksliai. Tada pasakė, kad
įtaria mano kroviklį, ir pasiūlė jį ištestuoti ir galbūt pataisyti už 12 EUR
(sėkmės mokestis, nesėkmės atveju nekainuos). Sutikau.

Kitą dieną pranešė, kad pataisyti nepavyko, nes neturi kur gauti kažkurios
bloko detalės.

Turbūt tuo ir užbaigsiu sliekų paieškas.