Tema: Re: Plan?et? nesikrauna
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-06 21:22:36
As tokiu prisipirkes visiems irenginiams, krauna nemaza srove,
 nieko negadina jei netycia uzkliudai, nebijo pastovaus
 atjunginejimo pvz automobilyje.

 Look at this on eBay http://www.ebay.ca/itm/311863760680

Viena laida buvau nusipirkes storesni, labai nevykes daiktas
 nesilanksto ir vis atsijungia. Mazesni turiu, silpnokai limpa,
 sitas praktiskiausias, (beje laidui tinka kistukas nuo plonesnio,
 atvirksciai, aisku, ne) nors dailumo truksta.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/