Tema: Re: kam šiais laikais tokius daro?
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-30 09:54:56
Dėl Wordo gal ir taip, bet su Delfiu jau bus pzdc. Jei jau reikia "lowest cheapest end", tai tam reikia normaliam PC skirto CPU ir paprasto HDD. Mano minėtą kompą su J1800, kuriam MB su CPU keičiau, klientas kažkur ir buvo nukirtęs su SSD - tokiam lavonui net SSD niekaip nepadeda...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/