Tema: Re: kam šiais laikais tokius daro?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-27 23:40:29
taigi bleee... lopotopo centrai ir co, is lentynu blondinem visokius asusus
su dellais po 200 su pliusu stumdo masiskai ta srota. baisu ziuret kai
pakliuva toks, realiai niekam netinkamas daiktas:(. vadybininkus tokius
ikisancius kart viesai reiketu...

"Caponi"  wrote in message news:o6ftdh$298$1@trimpas.omnitel.net...

Žinau, aš va irgi prieš kelias dienas turėjau NB su berods tokiu procu ir
kelių mėnesių senumo stacionarą su J1800. Pirmu atveju pasakiau, kad niekuo
negaliu padėt, antru - pakeitėm MB su CPU...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/