Tema: Re: monikas namams
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-22 21:55:51
Sakyčiau normaliai, gal įmanoma mažiau rast, bet nebūtinai.
Prieš kelis mėn ėmiau vieną už 160, kitą už 120, bet ten paskambinau
15min po skelbimo įdėjimo.. Kol atvažiavau, sakė gal 10 skambučių gavo.

Garantija - asmeninis reikalas, man geriau sutaupyt pusė kainos ir
nusipirkt kitą, jei suges nepataisomai. Nėr ten šiaip kam gest, o kokį
maitblokį pats gal susitvarkyčiau.