Tema: Re: lazerinis spalvotas namams..
Autorius: efka
Data: 2017-01-11 21:03:20
2017-01-11 17:01, Dainiushas rašė:
> HP OfficeJet'as su 920 rašalais gal beveik metus gulėjo
> lentynoj.....įjungtas spausdino kaip niekur nieko. Epsonai su buteliais
> tie irgi jokių problemų. Nors, DesignJet'ą buvo prigriebę biskį kelis
> mėnesius pastovėjus, teko keletą valymo ciklų prasukt.

Nugi zinok del rasalinio pritarciau tamstai tik vienu atveju- jei
kartais reiktu namie foto spausdinti, tai tada..
Nes mano pixma 4300 irgi kartais minimum pusmeti darbo nematydavo, o
ijungus spausdindavo kaip niekur nieko.. Bet nera niekada macius jokiu
neoriginaliu rasalu. Bet va dabar beveik metu "atostogos" ja usdziovino
galutinai :)

O bet taciau- dabar niekas neprivers rasalinio pirkt..
Nes is tikro _man_ prisireikia namie printerio namie super retai, bet
kai prisireikia jis turi isijungt ir spausdint.. :)

Foto spausdinimui turi darbe kolega laabai jau neprasta Epsona..

P.S. gal kas ka gero/blogo apie Brother HL-3140CW galit papasakoti ?