Tema: Re: CD tira
Autorius: rycius
Data: 2016-12-22 13:39:09
Su salyga kad turinys legalus, arba turimos teises jo kopijavimui ir jis
yra vienodas - BOD rules.
Jei gerai pamenu tai pries 5-7 metus leidziant CD tiraza 1000vnt. verbatim
spausdinami cd + dezutes + spausdinimas naudojant CISS and cd + virseliu
gamyba spaustuveje, neiskaitant zmogaus darbo ir irangos nusidevejimo
gaudavosi ta pati suma kaip BOD'e.