Tema: Re: CD tiražavimas
Autorius: fenix@h
Data: 2016-12-19 19:01:24
2016.12.19 18:38, Kipsas rašė:
> Kaip atrodo įrenginys, galintis įrašinėti 200 vnt. cd be pertraukos?
> Ir ar tai įmanoma padaryti su paprastu įrašančiu įrenginiu kompiuteryje?
> Kas gresia įrašančiam įrenginiui dirbant tokiu apkrovimu?
> Man tik smalsu, nes "dviratis" ne mano :)

irenginiui totaliai px ar jis dirbs 100h be perstojo ar 100h per 10metu.
sakyciau perkaitimas butu esminis klausimas. esu per gyvenima tik 1 cd
grotuva sudrozes, kai kaliau para be perstojo diablo 1 paleidziama is cd.

butiniai tirazavimo irenginiai buna 2 tipu: didesnis uz ATX korpusas su
10+ dvdrw irenginiu veidinej pusej arba staklytes, kur ima nuo kruvos
virsaus diska, ji irasoir permeta i "gatavu" puse. pirma esu mates,
antro gyvai veikiancio - ne. pirmaji gali susikonstruoti pats, net ir
softo kuris vienu metu gali paduot signala keliems irenginiams yra.