Tema: Re: imone, kuri turi egzotiniu RAM modeliu vietoje?
Autorius: MRT
Data: 2016-12-09 17:04:52

> nu aisku. ziuresiu markite. bet ziauriai norisi, kad ateitu kas nors ir
> idetu - neveikia, issiimtu ir detu kita ir t.t. nes baigtis gali man
> nemaloniai (uzpisanciu popieriu pildymu su zodziu "pa(si)aiskinimas").
> aisku geriausia nx serva mest i siuksliu deze BET jis dar visai gyvas,
> turi visus servo atributus, o kas labiausiai nustebino, tai kad kai
> pradejo puliuot upsas ir itampos suoliu nelaikyt, be upso maitblokis
> tokius suolius laikydavo. dar: pries kelis metus pirko ji su oem 2008 r2
> licencija... vat taip va.

Mes irgi egzotikos turim.. tai per markit'a uzsiperkam komponentu originaliu
uz ganetinai papigiai ir proceduriskai ne is alibabasiaus, jabejaus..
Saugyklos 300GB 15krpm FC HDD uzsilenkia - paimam is jau paruosto rezervo.
(aisku imdami avansu praktiskai turim 0 garantijos, nes 3men. pasibaigia pries ikisima)

Jei perki uz adekvacia kaina originalius IBM'inius RAM tai rizika minimali.