Tema: Re: imone, kuri turi egzotiniu RAM modeliu vietoje?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-09 16:49:59
2016.12.09 16:35, MRT rašė:

> Nu baik grybaut.. koks fak "ble" ir DDR2 RDIMM?.. Jei DDRII FB-DIMM
> zymejo.. bet taviskis servas yra pirmoji karta, kai DDR3 naudojo.
>
> Nori firmos? - IBM Lietuva ar kiti, uz dx pinigo atvez ka reikia..
> Susirandi savo IBM'o modeli - randi originalius kodus tinkamo RAM..
> Ikali i www.markit.lt juos - ir prisiperki ar refurbu, ar isparduodamu..
> Jei nera pigaus originalo - jie filtra pritaikys parodys "compatible 3rd
> party"..
>
> Be CPU-Z'o ka nors apie savo serva zinai?.. ar as modeli atspejau?..
> (t.y. tavo paveikliukuose ne servo, o matkes info islenda..)

nu aisku. ziuresiu markite. bet ziauriai norisi, kad ateitu kas nors ir
idetu - neveikia, issiimtu ir detu kita ir t.t. nes baigtis gali man
nemaloniai (uzpisanciu popieriu pildymu su zodziu "pa(si)aiskinimas").
aisku geriausia nx serva mest i siuksliu deze BET jis dar visai gyvas,
turi visus servo atributus, o kas labiausiai nustebino, tai kad kai
pradejo puliuot upsas ir itampos suoliu nelaikyt, be upso maitblokis
tokius suolius laikydavo. dar: pries kelis metus pirko ji su oem 2008 r2
licencija... vat taip va.