Tema: Re: Nupirkciau DDR3, HDD, CPU cooleri
Autorius: klausiu
Data: 2016-12-15 13:24:07
MB modeli auksciau esu parases.
Biosas naujausias. Po CMOS reset nepasileidzia, reikia su letu RAM
uzkurt ir nustatyt RAM dazni ne Auto, o 1333MHz. Na kaip jau rasiau
auksciau.
Ir kaip jau minejau, viska issprende CPU pakeitimas, dabar neturiu jokiu
nusiskundimu.

P.S. kazka priburt su gudriais nustatymais, kad paskui man klientas
kvarsintu galva del problematisko kompo, visai nera noro.