Tema: Re: Nupirkciau DDR3, HDD, CPU cooleri
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-06 10:22:04
Nepatikėsi, ale su laiku už dar didesnes, nei tau pasiūliau, iškeliaus :-)
O šiaip tai Kingstono RAM'as naujas šiandien kainuoja po ~16 Eur, Corsair KIT'as ~55 Eur, Intelio cooleriai atskirai nepardavinėjami, tai įvertint sunkiau, bet bent teoriškai jie tikrai nebus prastesni nei patys pigiausi pigiukai po ten kokius 4-6 Eur ar net ~10Eur kainuojantys.
Taip kad kainos yra pakankamai adekvačios, jei naudotų daiktų rinkoj randi pigiau, tai griebk, kam čia dar į newsus rašinėji? :-) Aš mat žiūriu, kelias dienas niekas nieko nesiūlo, tai, sakau, vdrug visai badas, padėt žmogui reikia... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/