Tema: Re: ufonautai
Autorius: MRT
Data: 2016-11-30 14:00:06
> [...]
> nieko cia nedirbsiu su tuo kompu zaidimu nezaisiu, man reik pigaus kompo tik delfiui paskaityt, youtubui pazet viena kita
> filma(HD), nu dar ka nors, ir turbut viska vienu metu, jie tikisi kad pigiausias kompas viska suks normaliai, o realybe visai
> kitokia, bent siek tiek geresnes komplektacijos kompas sukasi kur kas mieliau, iki normaliai dazniausiai truksta tik SSD. o tuose
> kalkuliatoriuose net ssd negelbeja , tik siek tiek, jei isprendziama hdd stabdimo problema tai proco load'as visada 100% ir taip

Ten procas ne gaidys, o visciuko ketvirtis.. siais laikais
negalima nei gamint, nei pirkti Celeron N****, kurie turi 2C.
4GB RAM negarantuoja, kad nebus prikomplektuotas visciuko ketvirtis:
http://www.skytech.lt/80lk00deus-lenovo-b5180-156-n3050-4gb-500gb8gbssd-intel-dos-balck-p-332356.html
Tas pats galioja visiskai piguviniams AMD'o E1, E2 ..
http://www.skytech.lt/m9t19esrabu-255-renew-bronze-amd-e12100-10ghz-webcam-156-led-4gb-hdd-500gb-dvdrw-p-298345.html

> Kas del softo, softo kurejai mano kad pigiau yra paimt greita hw, daugiau GHz, daugiau GB negu gerai padaryti softa kuris
> optimaliai naudotu resursus, tai tiesiog neapsimoka, taip jau yra ir kitaip nebebus ir kuo toliau tuo labiau tai jauciasi.

Sita vieta nors ir gaila, bet jau senokai by default ..
Pykt galim.. bet hw vis vien reikes priderint prie siu apetitu..
Nesveikas RAM edimas prasidejo mano atmintyje nuo Windows Višta pasirodymo..
Iki jos vyravo WinXP 32bit su 4GB tiek OS limitu, tiek chipsete darniausiai egzistavusiu limitu.