Tema: Re: ufonautai
Autorius: KaroliS
Data: 2016-11-27 10:38:13
del softo teisybe, bet tie kompai kurie turi 4gb ram'o ir bent pekenciama
proca taip ziauriai nestabdo kaip tie apie kurios straipsnis, ten is vis
tragedija, hdd ir taip stabdo o ramo nera tai dar ir viska stumdo HDD<->RAM,
486 laikais nebuvo tokiu placiu hw pajegumo ribu, ten skirtumai nebuvo tokie
dideli kaip dabar imanoma tarp "greiciausio" ir "leciausio" as is vis
nesuprantu gamintoju kam jie tokius kompus gamina? pardavejai irgi geri
jiems reik kazka parduot o kai ateina zmogus ir sako as nieko cia nedirbsiu
su tuo kompu zaidimu nezaisiu, man reik pigaus kompo tik delfiui paskaityt,
youtubui pazet viena kita filma(HD), nu dar ka nors, ir turbut viska vienu
metu, jie tikisi kad pigiausias kompas viska suks normaliai, o realybe visai
kitokia, bent siek tiek geresnes komplektacijos kompas sukasi kur kas
mieliau, iki normaliai dazniausiai truksta tik SSD. o tuose kalkuliatoriuose
net ssd negelbeja , tik siek tiek, jei isprendziama hdd stabdimo problema
tai proco load'as visada 100% ir taip pasaka be galo.
Kas del softo, softo kurejai mano kad pigiau yra paimt greita hw, daugiau
GHz, daugiau GB negu gerai padaryti softa kuris optimaliai naudotu resursus,
tai tiesiog neapsimoka, taip jau yra ir kitaip nebebus ir kuo toliau tuo
labiau tai jauciasi.