Tema: Re: CPU+MB optimalus pasirinkimas. Koks?
Autorius: MRT
Data: 2016-10-12 09:15:02

> <..> tendencija buvo labai akivaizdi - AMD'ams skirtos motinos px
> kokio gamintojo, gesdavo kartais dažniau nei su Intel chipsetais..

Pastebeta ir taisant pavienius kompus.. tik musu Gigabyte veikiancios
visos, bet jos 2DIMM.. norint ideti 2 kaulus RAM ir priversti ji postintis
jautiesi kaip pradedantis gitaristas beveik isitaises mazolius ant pirstu..
Tiesa ir popierinis korpusas ten prisidedavo.. pirstus maziau skaudedavo,
jei nepatingedavau islupti !!! matke is korpuso, kad ideciau RAM..
Sitos matkes ~2007m., o GA-H81M-HD3 ~2013m. - visos 20 is 20 OK.

> Jei čia užuomina į mano pareiškimus, tai priminsiu, kad aš kalbėjau apie NB <..>

Uzuomina konkreciai tau nera orientuota.. siaip nevedu statistikos kas koki
favorite brand'a matkem turi.. taip pat nera ryskaus vieningo fail nei vienam brandui.

> nors aš asmeniškai beveik visada renkuosi ir kitiem siūlau Gigabyte produkciją,
> bet čia tiesiog daugiau įprotis <..> pakankamai gerai žinau jų modelinę gamą,
> nu ir galiausiai rinktis lengviau iš vieno gamintojo, nei 3 :-)

Tame nieko blogo.. tik kiek subjektyvu.. ir sitoj vietoj jokio konflikto neizvelgiu,
kad vienas teigiamai giria Gigabyte, o kitas (na tarkim [mikro]) ASUS..
Kas del MSI - ji mazai tiek neigiamai, tiek teigiamai linksniuojama..