Tema: Re: CPU+MB optimalus pasirinkimas. Koks?
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-11 21:24:27
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:ntj4c1$442$1@trimpas.omnitel.net...

> Realiai pakankamai subjektyvu ir plius loterija.
> Subjektyviai rinkciaus ASUS, bet kai reikejo darbe:
> 20 gigabyte H81 (netgi po 10 prakeiktu AM2 gigabyte),

Savo laiku teko pakankamai ilgai dirbti pas vieną didžiausių mažmenininkų, tai nors tikslių skaičių neįvardinsiu, bet tendencija buvo labai akivaizdi - AMD'ams skirtos motinos px kokio gamintojo, gesdavo kartais dažniau nei su Intel chipsetais

> Siaip linksniuoja support'a.. tarkim imam Z77 chipseto
> Asus, Gigabyte, MSI .. ir nueinam paziuret kai ju downloads atrodo, t.y.
> tiek draiveriu pasirinkimas, tiek BIOS fix'ai ir aprasymai.

Jei čia užuomina į mano pareiškimus, tai priminsiu, kad aš kalbėjau apie NB - Asusas, mano galva, šitoj vietoj yra vienas prasčiausių pasirinkimų imant bendrai. Komponentai pas Asus'ą visai padorūs (prieš kokius ~10 metų tai buvo bėdų su Asuso prabangesniais modeliais, stipdavo anie dažniau nei norėtųsi, bet tas jau seniai buvo, laikai pasikeitė), nors aš asmeniškai beveik visada renkuosi ir kitiem siūlau Gigabyte produkciją, bet čia tiesiog daugiau įprotis - problemų man jų produkcija nekelia (per paskutinius ~7 metus neturėjau (čia ne tik apie save asmeniškai šneku, o ir apie visas parduotas) nei vienos brokuotos MB ir gal 3 sugedusias VGA (viena DOA - durnavojo nuo pat pradžių, o po kelių valandų visai galus atidavė, dar dvi keliavo garantinin su birbiančiais ventiliatoriais, bent vieno iš tų atvejų priežastis - dx dulkių)), pakankamai gerai žinau jų modelinę gamą, nu ir galiausiai rinktis lengviau iš vieno gamintojo, nei 3 :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/