Tema: Re: Ką čia pridirbau su particijom?
Autorius: Migla
Data: 2017-02-18 18:04:34
Na, taip, tamstai svarbu kuo didesnę sąskaitą išstatyti, tad nieko keisto.

"Caponi"  parašė naujienų news:o89njk$dgp$1@trimpas.omnitel.net...

Žinok, aš gavęs iš kliento kompą visada dangtį nuimu ir dulkes išvalau dar,
ne tik laidus laupau. Kartais net ir maitblokį išardau - principe aš netgi
labai xujovas kompiuterastas tikriausiai... Nu arba kaip minimum be galvos.
Bet užtai rankas turiu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/