Tema: Re: Ką čia pridirbau su particijom?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-09-22 08:21:39
Taip, čia magnetinis diskas ir laisva vieta buvo disko pradžioje.
Prieš plėsdamas pažiūrėjau instrukcijas, video ir pan. Bet visuose
pavyzdžiuose plėtimas buvo į laisvą vietą "dešinėje".

Kadangi diskas pilnas (beveik visi 3TB), tai kol kas nieko nedarysiu.
Kai turėsui, kur tiek duomenų padėti, tada ir performatuosiu gražiai :D